آگهی تبلیغاتی جدید Surface 2 : آیپد فقط به درد بازی می خورد، نه کار!
در آگهی جدید مایکروسافت در مورد Surface 2 اینگونه القا می شود که iPad تنها به درد بازی کردن می خورد نه انجام کار، آن هم کارهای واقعی. مایکروسافت در این آگهی اعتماد به نفس بالایی از خود نشان می دهد!
به گزارش دنیای فناوری اطلاعات ؛ مایکروسافت به محصولات خود بسیار اعتماد دارد. این شرکت در آگهی هایش مزایایی از محصولاتش را اعلام می کند که تاحالا هیچ کس به آن فکر نکرده است.
در آخرین تبلیغ surface 2، مایکروسافت برای تلاش جهت قانع کردن شما به خرید آن تلویحا اعلام می کند iPad ابزار پرکاربرد و مفیدی برای کار نیست و تنها به درد بازی می خورد.
در این تبلیغ معلمی ظاهرا سنتی و بیزار از تغییر بر سر کلاس درسی است که تمام دانش آموزان آن Surface 2 دارند. این معلم مزیت بزرگ surface 2 را داشتن کیبورد واقعی و در نتیجه توانایی انجام “کارهای واقعی” می داند.
برخلاف این آگهی، مقامات اپل مدعی اند محصولاتشان در فضاهای علمی و آکادمیک محبوبیت زیادی دارد. تیم کوک می گوید ۹۴ درصد بازار علمی و تحصیلی در اختیار اپل است.
http://host11.aparat.com//public/user_data/flv_video_new/269/034ee567ee60326131f3066e31f06a49805322.mp4